EXIT Toys bruger cookies til at forbedre din brugeroplevelse på hjemmesiden.
Ved at fortsætte med at bruge vores hjemmeside accepterer du brugen af cookies. Du finder flere oplysninger i vores cookiepolitik.

Luk
(4.67/5.00)
Kundeservice 0808 - 31185
Konto
0
Kurv
Returnering af ordren

Send en returvare, eller indgiv en klage

Vi håber, du er tilfreds med vores udendørs legetøj. Lever et produkt ikke op til dine forventninger, og vil du returnere det? Det er selvfølgelig muligt. Du kan returnere et produkt gratis inden for 21 dage uden at angive en årsag. Ved modtagelse refunderer vi købsprisen.

Hvad er vores returneringsbetingelser?

Produkter skal om muligt returneres i deres originale emballage eller i det mindste i en robust papkasse. Vi anbefaler derfor altid, at du åbner forsendelsesæsken og den originale emballage forsigtigt, så du kan bruge dem til at returnere din ordre.

Følgende betingelser for returvarer gælder for ordrer afgivet på EXIT Toys' hjemmeside:

  • Returnering skal ske inden for 21 dage efter fortrydelse af købsaftalen.
  • De varer, du returnerer, skal være komplette.
  • Hvis du returnerer en bestilling, der ikke opfylder ovenstående betingelser, vil den blive sendt tilbage til dig.
  • Produkter fra et fast tilbud, hvor der tilbydes rabat eller et gratis produkt ved køb af et eller flere produkter, kan kun returneres sammen med de medfølgende produkter.
    Hvis du returnerer et produkt fra et fast tilbud uden at inkludere de medfølgende produkter, forbeholder EXIT Toys sig retten til at sende en faktura for de ikke returnerede produkter eller til at trække et beløb fra den endelige faktura.

Jeg ønsker at returnere et produkt

Du kan registrere en returnering via EXIT Service Portal . Log ind med den e-mailadresse, du brugte til at afgive ordren. Registrer produktet som en returnering på din konto. Din henvendelse vil blive behandlet inden for 48 timer, og du vil modtage relevante instruktioner til din returnering.

Hvornår får jeg mine penge tilbage?

Så snart vi har modtaget din returvare, vil du modtage en bekræftelse på e-mail. Inden for 14 dage refunderer vi dig via den samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion.

 

Har du betalt med kreditkort? Så refunderer vi beløbet til din kreditkortkonto. Hvor lang tid det tager for beløbet at blive krediteret din bankkonto afhænger af banken/kreditkortselskabet, hvilket er uden for vores kontrol.

Jeg har modtaget et forkert, beskadiget eller defekt produkt

Modtog du et andet produkt end det bestilte? Eller modtog du et beskadiget eller defekt produkt? Det er uheldigt. Du kan indberette dette som en klage i på din konto via EXIT Service Portal. Vi informerer dig inden for 48 timer om, hvordan du skal forholde dig, og vi  sørger for, at du modtager det rigtige produkt hurtigst muligt.